نوشته شده توسط : drmohandes

نوع اول این جراحی بر روی پلک پایین انجام می پذیرد که هدف از آن رفع پف زیر چشم بوده و علاوه بر حذف پف زیر چشم ، به رفع چین و چروک اطراف چشم نیز می انجامد. نوع دوم جراحی پلاستیک چشم ، بر روی پلک بالا انجام می گیرد و افزون بر این که به رفع افتادگی پلک و بهبود زیبایی پلک ها منتج می گردد ؛ با رفع محدودیت دید ناشی از افتادگی پلک ، سبب عملکرد بهتر چشم نیز شده و میدان دید طبیعی را باز می گرداند. نوع سوم جراحی پلاستیک چشم ، کانتوپلاستی یا جراحی زیبایی کشیدن چشم می باشد که از آن تحت عنوان بلفاروپلاستی پلک شرقی نیز یاد می شود. طی این عمل جراحی ، فرم چشم های فرد بهبود یافته و حالتی نرمال و خوش فرم به خود می گیرد. توجه داشته باشید که افتادگی ابرو در افراد با پف پلک مسئول بخشی از پف ها است كه نياز به لیفت ابرو به روش های مختلف دارد. جراحی زیبایی پلک

 

چه کسانی داوطلب ایده ال برای جراحی زیبایی چشم نمی باشند ؟

افرادی که قصد دارند از خدمات زیبایی استفاده کنند ، باید انتظارات منطقی از روند داشته باشند. تمرکز بر روی خلق نسخه شاداب تر و سرحال تر یک فرد ، هدف یک جراح پلاستی چشم خوب در تهران می باشد. افرادی که انتظار نتایج متفاوت تری را دارند ، داوطلب خوبی برای بهره مندی از خدمات زیبایی محسوب نمی شوند. همچنین افرادی که از سلامت عمومی خوب برخوردار نبوده ، یا افرادی که دارای مشکلاتی هستند که خطر خونریزی ، بر جای ماندن جای زخم و عفونت را در آن ها افزایش می دهد ، نمی توانند داوطلبین خوبی برای درمان محسوب شوند.

 

رفع گودی کاسه چشم

بهترین متخصص عمل زیبایی پلک

برای مراجعه به بهترین متخصص جراحی پلک در تهران باید به دنبال جراحانی باشید که تجربه کافی در زمینه عمل بلفاروپلاستی داشته باشند و بتوانند پس از معاینه، در این خصوص به شما مشاوره درمان بدهند. دکتر سزاوار از جراحانی است که دارای تجربه کافی و مهارت و تخصص بالا در زمینه جراحی های مرتبط با زیبایی پلک است که تا کنون به اصلاح و بهبود چهره بسیاری از بیماران کمک کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

آشنایی با انواع پروتز چانه


کاشت پروتز چانه بسیار ارزشمند است، به ویژه هنگامی که به عنوان مکمل جراحی زیبایی بینی برای ایجاد هارمونی در صورت انجام شود. انواع پروتز چانه با تکنیک های مختلف جراحی برای حجم دهی و تغییر شکل چانه استفاده می شود و در موفقیت آمیز بودن عمل جراحی تاثیر زیادی دارند. در مورد اینکه کدام نوع پروتز چانه نسبت به سایرین بهتر است توافق نظر وجود ندارد و هر کدام از آنها بسته به شرایط و نیاز بیمار به کار می‌روند و مزایا و معایب خاص خود را دارند. آشنایی با انواع پروتز چانه برای آگاهی از اینکه کدام نوع پروتز برای بازسازی و ترمیم چانه برای شما مناسب تر است ضروری است.

استفاده از مواد بیولوژیکی قابل کاشت به بخشی جدایی ناپذیر از جراحی زیبایی و بازسازی چانه تبدیل شده است. فلزات برای رفع شکستگی استفاده می شوند، اما در درجه اول پلیمرها برای جایگزین شدن به جای استخوان یا بافت نرم استفاده می شوند. انواع ایمپلنت چانه شامل موارد زیر می باشند:

 

پروتز چانه سیلیکونی

پروتز های چانه سیلیکونی یکی از متداول ترین ایمپلنت ها برای تقویت چانه هستند. نام شیمیایی آن پلی سیلوکسان است. آنها نرم، صاف و انعطاف پذیرند و به شکل ها و اندازه های مختلفی از حالتهای مایع تا جامد تولید می شوند. سیلیکون یکی از انواع پروتز چانه هستند که به بافتهای اطراف نمی چسبند، بنابراین باید اندازه آنها به درستی برآورد شده و دقیق ساخته شوند. پروتزهای سیلیکونی معمولاً در جای خود ثابت باقی می مانند، اما ممکن است در بعضی موارد جابجا شوند و باعث جذب و فرسایش استخوان شوند. از آنجا که صاف هستند، می توانند به راحتی خارج شوند. روند تولید سیلیکون در کارخانه سازنده نقش مهمی در خلوص و یکپارچگی این ماده ایفا می کند.

 

براي اطلاعات بيشتر در مورد آشنایی با انواع پروتز چانه  بيشتر بدانيد لینک زیر کلیک کنید:

https://drsezavar.com/what-is-a-chin-prosthesis/

 

پروتز چانه پلی اتیلنی

پلی اتیلن یک ماده بیولوژیکی دارای ساختار زنجیره ای کربن ساده است. پروتزهای متخلخل از جنس پلی اتیلن در برندهای Medpor،Porex، Fairburn بیشتر از بقیه در عمل های زیبایی چانه مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار متخلخل امکان رشد پروتز را درون هر دو بافت نرم و استخوان فراهم می آورد، به همین دلیل است که خارج کردن این نوع پروتز بسیار دشوار می باشد. شناخته شده ترین انواع ایمپلنت چانه ای از جنس پلی اتیلن، با نام تجاری Medpor، سخت، متخلخل، کمی انعطاف پذیر بوده و در شکل ها واندازه های مختلفی وجود دارد. تخلخل موجود در این پروتز باعث می شود که با بافت های اطراف یکی شوند. این نوع پروتز چانه در جای خود به طور ثابت قرار می گیرد و جابجا نمی شود. امکان خونرسانی به آن نیز از بافتهای اطراف وجود دارد زیرا رگ های خونی داخل آن نفوذ می کنند که این امر باعث کاهش عفونت ناشی از این پروتزها می‌شود. به همین دلیل پلی اتیلن یکی از انواع پروتز چانه است که به سختی خارج می شوند زیرا بعد از کاشت با بافت اطراف یکپارچه می شوند.

مراقبت‌های لازم پس از پروتز چانه شامل چه کارهایی است؟

 

معمولا بیمار چند ساعت پس از عمل جنیوپلاستی(زیباسازی چانه)، از بیمارستان مرخص می‌شود. بنابراین ادامه روند درمان باید در خانه انجام شود. اگر دکتر مهدی سزاوار را به عنوان بهترین جراح زیبایی چانه در تهران انتخاب کرده باشید، لیست کاملی از اقدامات پس از عمل از ایشان دریافت خواهید کرد. ایشان به عنوان یکی از حاذق ترین و برترین پزشکان در زمینه تخصصی فک و دهان و صورت، بیماران را پیگیری می‌کنند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.  برای کسب اطلاعات مورد نیاز شما، مهم‌ترین نکات در مورد مراقبت‌های پس از عمل را بیان کرده‌ایم. متخصص جراحی فک 

  • لازم است که داروهای تجویز شده را طبق دستور پزشک مصرف کنید.
  • تا دو هفته پس از عمل پروتز چانه باید طوری بخوابید که سر و گردن بالاتر از سطح بدن قرار بگیرد.
  • هنگام خواب صورت باید به سمت بالا باشد تا ورم صورت و چانه کمتر شود. با این کار همچنین روند بهبودی سریع‌تر انجام خواهد شد.
  • تا روز دوم پس از جراحی زیبایی بایستی غذاهای آبکی مانند سوپ و آش استفاده کنید.
  • تا حداقل دو هفته از فشار آوردن روی فک و چانه خودداری کنید.
  • تا سه هفته فعالیت شدید انجام ندهید.
  • بین ۵ تا ۷ روز بعد می‌توانید فعالیت‌های عادی را از سر بگیرید.
  • پس از یک ماه نتیجه تقریبی عمل جراحی فتوپلاستی ( جراحی پروتز چانه)مشخص می‌شود و تا سه ماه بعد نیز می‌توانید نتیجه نهایی را روی صورت خود ببینید

 



:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

توجه به اینکه واژه های جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی در بین بیماران رایج گردیده و در متون علمی واژه همسنگی برای آن تعریف نشده ، تصمیم به ارائه توضیحاتی در مورد آن گرفتیم ؛ معمولا جراحی بینی فانتزی ، یکی از پرطرفدارترین مدل های جراحی بینی در بین بانوان می باشد. جراح بینی به هنگام انجام جراحی بینی ، به فاصله میان لب و بینی دقت می کند ؛ در بینی های طبیعی ، میزان فاصله بین لب و بینی باید 90 تا 95 درجه باشد و اگر جراح ، بخواهد جراحی بینی فانتزی انجام دهد ، باید این اندازه را به 100 تا 105 درجه برساند ، که این میزان برای بینی خانم ها نسبت به آقایان ، مناسب تر می باشد. بینی پس از انجام جراحی بینی به صورت فانتزی کوچک شده ، پشت بینی قوس دار و نوک آن سربالا می شود. افرادی که می خواهند جراحی بینی فانتزی انجام دهند ، باید به نکات بسیاری توجه کنند ؛ برای نمونه ، افرادی که صورت بزرگی دارند ، کاندید مناسبی برای انجام جراحی بینی فانتزی نمی باشند. معمولا افرادی که بینی آن ها استخوانی می باشد از انجام عمل بینی فانتزی ، نتیجه بهتری می گیرند تا بیمارانی که بینی گوشتی دارند. جراحی بینی فانتزی

 

براي اطلاعات بيشتر در مورد تفاوت بینی فانتزی و نیمه فانتزی بيشتر بدانيد:

https://drsezavar.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%81%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b2%db%8c/

 

چند نکته مهم که قبل از عمل فانتزی بینی باید بدانید

مهم ترین نکته این که در عمل بینی (رینوپلاستی چیست) همیشه مطرح هست، وضعیت عمومی سلامت است. در صورتی که از سلامت جسمی خوبی برخوردار هستید، در درجه دوم داشتن انتظارات معقول و منطقی از عمل زیبایی مطرح می شود. همچنین، در نظر داشته باشید که عمل بینی فانتزی نیز درست مثل هر جراحی دیگری، خطرات و عوارضی دارد که ممکن است تا مدت ها پس از عمل، درگیر عوارض آن باشد. با این حال، اگر در مورد هر یک از موارد بالا اطلاعات کافی داشته باشید و انتظارات خود را بر اساس شرایط منطقی تعیین کرده باشید، احتمال رضایت شما از نتیجه جراحی بینی بالاتر می رود.
مواردی مانند چاقی مفرط، مصرف سیگار و الکل می تواند خطرات ناشی از جراحی بینی را بالا ببرد و در این شرایط عمل بینی توصیه نمی شود. در صورت داشتن هر کدام از شرایط مطرح شده، می توانید با جراح خود صحبت کنید تا در صورت امکان، روش هایی را برای کاهش خطرات جراحی به شما پیشنهاد کند.  دکتر مهدی سزاوار، یکی از بهترین متخصص جراحی فک و صورت در عرصه جراحی زیبایی و رینوپلاستی هستند که کارنامه درخشان ایشان در عرصه آموزش و درمان موفق، خود گویای تجربه و مهارت ایشان و یکی از مهم ترین عوامل تضمین کننده رضایت مراجعین ایشان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()